Pagina's

dinsdag 18 februari 2014

Handschrift tag

Hoi! Vandaag ga ik de handschrift tag met jullie delen. Ik zag deze tag op nailnerdjess.com voorbij komen, en het leek mij wel leuk om het zelf ook een keer te doen. En aangezien mijn handschrift wel redelijk is, durfde ik het wel te delen met jullie, haha. :-) Maar als de foto onduidelijk is o.i.d. zet ik eronder wat er staat. Veel lees plezier.

Laten we maar meteen beginnen met vraag 1!

1. Wat is je naam?

2. Wat is het Adres van je blog?

3. Favoriete quote.
"Every story has an end, but in life is every ending, is just a new beginning.", je zag "is" niet op de foto.

4. Wat is je favoriete liedje?

5. Schrijf: "The quick brown fox jumps over the lazy dog."

6. Favoriete band/zanger.


7. Nog iets dat je wilt zeggen?


 8. Tag 3 tot 5 andere mensen.

En ik link nog een keer naar de site van Julia, nailnerdjess.com. Omdat ik door haar op het idee kwam, en in het laatste plaatje haar naam nog een keer zei. :-)

Hopelijk vonden jullie deze tag een beetje leuk, en gaan jullie deze tag ook doen, als je het wilt tenminste. Haha. Dat klinkt best wel logisch. Ik ga niet iemand dwingen om een tag te doen. :-p

Liefs,
Maartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten