Pagina's

donderdag 20 februari 2014

Mijn favoriete sieraden van dit moment

Hoi! Vandaag laat ik jullie mijn favoriete sieraden zien van dit moment. Ik heb zelf een soort van "studiootje" opgericht waar ik voortaan producten neer kan zetten. En eigenlijk zijn de foto's van dit artikel een soort proefje. Dus laat me weten wat je ervan vind in een reactie. :-) Laten we gauw beginnen!


Deze klokjesketting van bijou brigitte is echt zo mooi. Het is niet alleen mooi doordat het een klokjesketting is, maar omdat het bij veel outfits past. Behalve als je natuurlijk gouden sieraden hebt. En het is handig, want je hebt altijd de tijd bijdehand.
Dit is niet echt een sieraad, maar het staat er wel tussen. Mijn mockingjay pin! Zoals jullie weten heb ik  hem  niet zo lang, maar hij behoord nu al tot mijn favorieten. Wauw, het is echt een geweldig item.
Dan deze kraagjeskettingen van de hema. Echt, ge-wel-dig! De kleuren van de kettingen zijn wel lastig om mee te combineren. Maar bijvoorbeeld een wit t-shirt en een spijkerbroek, en zo'n ketting kan het dan helemaal afmaken. Echt geweldig item. Ikzelf ben wel wat meer fan van de roze
ketting.
Ik ben niet normaal trots op deze foto hierboven, ik ben blij dat ik hem mag posten, haha. :-) Dit is een armband met van zulke doodskopjes zijn het (denk ik), en ja ze zijn wel tof. Ik heb ook een trui met van die doodskopjes erop. Dit armbandje combineer ik dan ook er altijd mee. Favoriet!

Wat is jou favoriete sieraad? 

Liefs,
Maartje

1 opmerking: