Pagina's

vrijdag 21 februari 2014

My favorites of the moment

Hallo! Vandaag laat ik jullie een favorieten van dit moment zien. Gewoon puur een random artikel, met alles door elkaar. Fotografie, nagels, foto's, boeken, films enz. Hopelijk gaan jullie het leuk vinden, en als het goed gekeurd is ga ik het voortaan elke maand doen! :-)


Laten we beginnen met leukste boek van deze tijd. Ja, inderdaad, inwijding. Ik ben er al helemaal weg van, echt! Op mtv zie je vaak de reclame voor de film en ik zit al helemaal mee te fangirlen, hihi. Maar het boek is echt ge-wel-dig, echt een aanrader als je van sciencefictions houd.
Dan mijn favoriete nagels van dit moment. Ik ben niet zo'n nail-art fan, ik houd meer van 1 kleur. En ik vond deze toch wel het mooiste van de maand - van die ik op had -. Dit kleurtje is van de hema.
Dit is denk ik toch mijn favoriete tekening van deze maand. Echt, alles klopt eraan, nouja bijna alles. De mond staat een beetje scheef, oeps.. Haha. Maar het shirt, het haar en de ogen daar houd ik van op deze tekening. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen met het haar, but i love it.
Dan is mijn favoriete sieraad aan de beurt. Mijn mockingjay pin! Yes. Je had het waarschijnlijk wel verwacht, maar goed, het is echt een geweldig item. Alhoewel ik minder van de hongerspelen trilogie ben geworden en meer van de divergent trilogie, vind ik dit item geweldig. De hongerspelen blijft me aantrekken, doordat ik deze speld draag. En ja, stiekem voel ik me een beetje Katniss als ik deze draag, haha. :-)
 Ik heb twee favoriete foto's van deze maand. En daar hoort deze bij. Ik had nooit, maar dan ook nooit gedacht dat mijn camera dit zou kunnen fotograferen. Wauw, het is echt een mooi beeld. Ik heb deze foto ook naar het jeugdjournaal gemaild maar dat was het niet geworden. Ik kon er niet tegenop want er werd een foto uit New York uitgezonden, wel jammer. Een van mijn doelen dit jaar is namelijk in het weer komen met een foto van mij. Echt, dat zou super tof zijn.
Deze foto is ook één van mijn favoriet, want de details zijn zo mooi. Ik houd wel van details op een foto, net zo als de vorige. Je ziet alles dan perfect. Meestal is de foto ook goed gelukt. Maar een detailfoto die mislukt is (geen goede belichting enz.), is wel een beetje zonde. Want je kunt zulke mooie detailfoto's maken! Ook zo'n meisje zoals ik die niet geweldig goed kan fotograferen, vooral door mijn camera, lukt het ook (niet altijd hoor!). Gewoon proberen! Dit was dus even mijn stimuleer momentje, haha. :-)
 
Dan, is mijn favoriete liedje van deze maand aan de beurt. Ja, het is een liedje van bastille, en ja het heet "the draw". :-) Veel plezier met luisteren, je gaat echt genieten.

Dit was het artikel voor vandaag. Als je vind als ik van zulke artikels meer moet maken, zet een reactie. :-)

Liefs,
Maartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten