Pagina's

maandag 3 februari 2014

Steal the syle #1 - Nanna Bryndís

Als jullie mijn titel van mijn artikel lezen denken jullie vast en zeker: 'Wie is zij nou weer?'. Nou, ik moet toegeven een maand of 2 geleden wist ik dat ook nog niet. Dit is dus Nanna, zij speelt mee in de bent of monsters and men - van little talks. Vandaag gaan we dus haar stijl stelen - beter gezegd haar outfit op deze outfit na proberen te maken. I hope you like it! :)

Ik heb via de site polyvore.com  de outfit bij elkaar gezocht. Soms kunnen het dus ook winkels zijn die alleen in Engeland of de Verenigde Staten zitten. Maar je kunt ze natuurlijk altijd nog opzoeken in een winkel die ze in Nederland hebben. Dan zou het waarschijnlijk ook in dollar/pound zijn, die probeer ik natuurlijk zo goed mogelijk om te rekenen naar euro's.


Bloes - Nanna heeft een zwarte bloes aan, en die zijn wel redelijk simpel te vinden. Ik vond een bloes oasis-stores.com, daar is die nu in de uitverkoop dus kost 'ie $6 maar normaal kost 'ie $8. Als de bloes niet afgeprijsd is, dus $8 kost, dan kost de bloes in euro's €5,92. In de uitverkoop kost de bloes €4,44.

Broek - Nanna's broek was - dacht ik - niet zo lastig om te vinden. Gewoon een simpele blauwe donkerblauwe broek uitkiezen. Maar dan zie je opeens mega veel broeken.. Toen zag ik een goed betaalbare broek van de topshop.com voor maar $76 dollar, maar hij is in de uitverkoop dus nu kostte die $40, dan kost 'ie €29,60. En niet in de uitverkoop: €56,24.

Armbandje - Je kunt het niet heel goed zien op de foto, maar Nanna heeft wel degelijk een armbandje om. Deze van forever21.com lijken er een beetje op voor $6,80, in euro's: ongeveer €5.

Hoed - Toen moest ik nog opzoek naar een hoed, en in 1 klap zag ik zo'n hoed die Nanna ook op heeft. Niet precies dezelfde maar ongeveer. Bij forever21.com voor $20, in euro's: €14,80

Vest - Oké, deze lijkt totaal niet als op het plaatje. Maar ik kon er geen vinden die er een beetje op leek. Dus ik zocht op google nog wat plaatjes van Nanna en zag dat ze ook zulke vesten draagt. Deze vond ik er persoonlijk wel bij staan. Op caltpsostbarth.com, hij kost $2,45 en dat is
niet normaal goedkoop. In euro's kost 'ie ongerveer €1,81.

Ten eerste, ik weet niet of al deze sites betrouwbaar zijn om het te kopen. Ten tweede, sorry dat ik in dit artikel geen zelf geschoten foto's heb gebruikt. En ten derde sorry voor het korte artikel. Maar ik had vandaag niet zo heel veel tijd. Hopelijk vonden jullie het artikel toch een beetje leuk ondanks deze redenen hierboven.

Liefs,
Maartje




Geen opmerkingen:

Een reactie posten